Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Ha-Joon ChangEconomia comestibila. Povesti despre mancare ce iti vor schimba felul de a vedea lumea
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
Cum poate bama sa demonstreze slabiciunile teoriei pietei libere? E capabil morcovul, a carui culoare portocalie era candva de neconceput, sa ne arate ce si cum trebuie imbunatatit in sistemul de brevete? Ne poate da banana o idee despre influenta corporatiilor in diferite tari? Capsuna poate fi un indiciu pentru ascensiunea robotilor si viitorul pietei muncii?
In cartea sa, renumitul economist Ha-Joon Chang combina povestile celor mai diverse alimente cu teoriile economice mai mult sau mai putin cunoscute si reuseste, cu mult umor si trecand prin mai toate bucatariile lumii, sa ofere o imagine inedita, pe intelesul tuturor, a economiei de ieri si de azi. Aflam astfel ce anume a propulsat economiile marilor puteri si cum s-au prabusit economii promitatoare, care sunt modelele de bune practici si ce mituri false au primit statut de adevaruri istorice sau ce anume ar putea ajuta dezvoltarea nationala si o mai buna cooperare internationala.
Mai presus de orice insa, Economia comestibila ne invata ca „trebuie sa ne gasim propria cale de a ne intelege (si a schimba) economia si, odata cu ea, lumea in care traim laolalta, la fel cum toti trebuie sa descoperim pe cont propriu cum putem manca mai bine”.
Ha-Joon Chang sustine cursuri de economia dezvoltarii la University of Cambridge, Marea Britanie. Intre volumele sale se numara Kicking Away the Ladder: Development Strategy in Historical Perspective (2002, carte distinsa cu Premiul Myrdal), Globalization, Economic Development and the Role of the State (2003), Reclaiming Development: An Alternative Economic Policy Manual (in colab., 2004). A fost consultant al Bancii Mondiale, al Bancii Europene de Investitii, precum si in cadrul mai multor agentii ale Organizatiei Natiunilor Unite. In 2005 a fost distins cu Premiul Leontief pentru progresele aduse gandirii economice.
De acelasi autor, la Editura Polirom au mai aparut: 23 de lucruri care nu ti se spun despre capitalism (2011), Samaritenii cei rai. Mitul liberului schimb si istoria secreta a capitalismului (2012) si Economia. Ghidul utilizatorilor (2014).
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.