Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Richard A. LanhamA Handlist of Rhetorical Terms, Paperback
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
With a unique combination of alphabetical and descriptive lists, A Handlist of Rhetorical Terms provides in one convenient, accessible volume all the rhetorical terms--mostly Greek and Latin--that students of Western literature and rhetoric are likely to come across in their reading or will find useful in their writing. The Second Edition of this widely used work offers new features that will make it even more useful: * A completely revised alphabetical listing that defines nearly 1,000 terms used by scholars of formal rhetoric from classical Greece to the present day* A revised system of cross-references between terms* Many new examples and new, extended entries for central terms* A revised Terms-by-Type listing to identify unknown terms* A new typographical design for easier access
About the Author:
Richard A. Lanham is Professor Emeritus of English at the University of California, Los Angeles, and President of Rhetorica, Inc., in Los Angeles.
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.