Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
ConfuciusAnalecte
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
Cele doua parti care alcatuiesc aceasta carte sunt pentru intaia data asezate intr-un acelasi volum. In acord cu structura colectiei "Forma mentis", am plasat drept introducere un capitol din cartea lui Max Weber, Confucianism si taoism, iar pe post de postfata am scris un text susceptibil sa lamureasca actualitatea conficianismului, fata cu "miscarile culturale" clasice, moderne sau contemporane. Pentru aceasta traducere in limba romana a Analectelor, am consultat mai multe editii engleze, franceze si italiene: Yutang Lin, The Wisdom of Confucius, Random House, New York, 1935; A. Waley, The Analects of Confucius, Allen & Unwin, Londra, 1938; W.E. Soothill, The Analects of Confucius, Oxford, 1941; J.R. Ware, The Saying of Confucius, New York, 1955; J. Legge (tr.), The Chinese Classics, Hong Kong, vol. I, 1961; D.C. Lau (tr.), Confucius. The Analects, Penguin Books, Londra, 1979; S. Couvreur (tr.), Les Quatre Livres: Entretiens de Confucius, Les Belles Lettres, Paris, 1950; P. Ryckmans, Les Entretiens de Confucius, Connaissance de l'Orient, Gallimard, Paris, 1987; A. Castellani (tr.), Dialoghi di Confucius, Florenta, 1949. Am redactat cateva note infrapaginale pentru a oferi lamuriri asupra unor nume proprii si idei circulate in istoria si filosofia antuma si postuma a lui Confucius. (Lucian Pricop)
Daca, asadar, confucianismul urmareste un scop salutar, nu este totusi o soteriologie religioasa. Intr-adevar, confucianul nu are o conceptie negativa asupra lumii, ca budistul sau crestinul; el nu intelege, spre deosebire de daoist, nemurirea ca pe ceva care se poate castiga individual, ci ca pe un tel deja atins de succesiunea naturala a generatiilor; el nu are o relatie directa, adesea problematica si dureroasa, cu Dumnezeu precum evreul si nu tremura in fata Cerului ca un musulman inaintea lui Allah. Confucianismul nu meneste omului vreun alt scop decat acela de a-si desavarsi umanitatea prin indeplinirea datoriilor potrivit cu ceea ce este adevarat si drept: tatal trebuie sa fie tata, fiul sa fie fiu. (Mircea Eliade, Ioan P. Culianu)
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.