Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Gunilla DahlbergBeyond Quality in Early Childhood Education and Care: Languages of Evaluation, Paperback
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
Taking a broad approach, Beyond Quality in Early Childhood Education and Care relates issues of early childhood to the sociology of childhood, philosophy, ethics, political science and other fields and to an analysis of the world we live in today. It places these issues in a global context and draws on work from Canada, Sweden and Italy, including the world famous nurseries in Reggio Emilia.Working with postmodern ideas, this book questions the search to define and measure quality in the early childhood field and its tendency to reduce philosophical issues of value to purely technical and managerial issues of expert knowledge and measurement.With a brand new Preface to this classic text, the authors argue that there are other ways than the 'discourse of quality' for understanding and evaluating early childhood pedagogical work and relate these to alternative ways of understanding early childhood itself and the purposes of early childhood institutions.
Gunilla Dahlberg is Professor at the Institute of Education, Stockholm, Sweden.
Peter Moss is Emeritus Professor of Early Childhood Provision at the Institute of Education, University of London, UK.
Alan Pence is Professor at the School of Child and Youth Care, University of Victoria, Canada.
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.