Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Verginia VedinasCodul administrativ. Martie 2021
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
Codul administrativ cuprinde 10 parti si 6 anexe. Este, in opinia noastra, o structura acoperitoare pentru toate marile domenii ale dreptului administrativ.
Constatam ca nu este vorba, cum incearca sa induca ideea unii "carcotasi", de o simpla alaturare de reglementari existente, ci despre un proces care sub aspectul fondului, dar si al formei, este elaborat si integrator.
Un al doilea argument care sustine semnificatia Codului si deriva din primul este acela ca, prin reunirea, in acelasi act normativ, a reglementarilor aplicabile administratiei publice, se elimina paralelismele, contradictiile, stufarisul de norme in care nu numai practicianul, dar si teoreticianul, riscau sa se piarda sau se pierdeau efectiv.
Un ultim argument, ca succesiune, nu ca semnificatie, vizeaza oferirea unui singur instrument juridic la care sa se raporteze practicienii, dar si teoreticienii, in egala masura, atunci cand infaptuiesc administratie publica sau, dupa caz, analizeaza si dezvolta regimul sau statutul juridic al institutiilor, principiilor, actelor juridice si al celorlalte modalitati de concretizare a acesteia, inclusiv din perspectiva raportarii permanente la exigentele impuse de apartenenta Romaniei la marea familie a Uniunii Europene.
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.