Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Nutritie & Suplimente
Branduri
Ion VerboncuDiagnosticarea organizatiei
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
Diagnosticarea organizatiei este o carte ce se inscrie in preocuparile autorilor de amplificare a profesionalismului managerilor si managementului, ca modalitate majora de ameliorare a performantelor manageriale si economice ale oricarui tip de entitate socio economica din Romania. Premisa de la care am plecat in elaborarea acestei lucrari are in vedere rolul si locul diagnosticarii in economia instrumentarului managerial si, in general, in managementul organizatiei: orice schimbare organizationala si/sau manageriala, orice modernizare, perfectionare ori rationalizare trebuie sa se bazeze pe o diagnosticare a domeniului in care se preconizeaza a se produce asemenea prefaceri.
Lucrarea oferita cititorilor trateaza diagnosticarea atat din punct de vedere teoretico-metodologic, cat si pragmatic, in patru capitole strans legate intre ele. Daca in primul dintre acestea sunt evidentiate locul si rolul diagnosticarii in instrumentarul managerial si, implicit, in componenta metodologica a managementului oricarui tip de organizatie, in urmatorul capitol, diagnosticarea este prezentata teoretic, accentul fiind pus pe tipologia, caracteristicile si obiectivele diagnosticarii. Capitolul trei este dedicat prezentarii metodologiei specifice de realizare a unui studiu de diagnosticare.
Secventele metodologice prezentate sunt consecinta experientei didactice universitare a autorilor, precum si a celei stiintifice, dobandite prin promovarea metodei in mediul de afaceri din Romania, la nivelul unor companii care si-au propus restructurarea ori reengineeringul managerial. In economia unei metode manageriale, metodologia de promovare si utilizare ocupa un loc important, uneori decisiv, in asigurarea eficacitatii acesteia.
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.