Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Nutritie & Suplimente
Branduri
Clayton M. ChristensenDilema inovatorului. Cand noile tehnologii imping firmele exceptionale spre esec
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
In aceasta carte inovatoare, Clayton M. Christensen ne arata cum se poate ca firmele cu adevarat remarcabile sa faca totul ca la carte si totusi sa-si piarda pozitia de lider de pe piata. Autorul ne explica motivele pentru care majoritatea companiilor rateaza o pozitie conducatoare in noile valuri ale inovatiei. Indiferent de sectorul de activitate, spune el, o companie de succes cu produse consacrate se va vedea impinsa la o parte daca managerii ei nu stiu cum si cand sa-si abandoneze practicile de business traditionale.
Oferind drept ghid atat exemple de reusita, cat si exemple de esecuri ale unor companii de frunte, Dilema inovatorului ne pune la dispozitie un set de reguli pentru valorificarea fenomenului inovarii disruptive.
Clara, convingatoare si provocatoare – si numita constant una dintre cele mai valoroase idei de business din toate timpurile –, Dilema inovatorului este cartea care nu trebuie sa-i lipseasca niciunui manager, lider sau intreprinzator.
"Dilema inovatorului reuseste o performanta rara: este in acelasi timp o solutie satisfacatoare intelectual la o veche enigma de business si un ghid practic pentru cei din conducerea firmelor si investitori." (Financial Times)
"Conceptul de „tehnologie disruptiva” este una dintre cele mai oportune idei ale epocii internetului. Lansat de profesorul Clayton Christensen de la Harvard Business School, este tema centrala a cartii sale de mare influenta, Dilema inovatorului." (Fortune)
"Dilema inovatorului este o carte de business, o carte despre puterea pe care o ofera unei afaceri capacitatea de a gasi solutii noi si de a iesi din rand. Echipe talentate de leaderi reusesc sa ia decizii logice si competente, cruciale pentru reusita companiei si care sunt in acelasi timp motivul pentru care compania isi pierde pozitia de lider. Cei care se confrunta cu turbulentele in prezent vor gasi esentiala abordarea si bunele practici propuse de autor, cu o viziune remarcabila." (Madi Radulescu, MCC, ACTC Managing Partner MMM Consulting)
Clayton M. Christensen a fost profesor la catedra Kim B. Clark de Administrare a Afacerilor de la Harvard Business School. A scris noua carti devenite bestsellere, printre care In competitie cu norocul si Cum iti vei masura viata? Este cofondatorul Innosight, o firma de consultanta axata pe strategii de crestere economica, al Rose Park Advisors, o firma de investitii, si al Christensen Institute, un think tank nonprofit. In 2011 si 2013 a fost desemnat de Thinkers50 cel mai influent ganditor in domeniul businessului la nivel mondial.
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.