Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Ben HorowitzEsti ceea ce faci. Cum sa creezi cultura propriei organizatii
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
Nicio cultura organizationala nu poate inflori in lipsa participarii entuziaste a liderului ei. Indiferent cat de bine gandite, atent programate si staruitor aplicate ar fi elementele tale culturale, un comportament inconsecvent sau ipocrit al persoanei responsabile va arunca totul in aer.
"Horowitz isi propune sa‑i convinga pe cititori sa adopte punctul sau de vedere bazat pe experienta, conform caruia culturile organizationale cele mai robuste, sustenabile sunt cele bazate pe actiune, nu pe vorbe; o aliniere a personalitatii si a strategiei; o constientizare si o evaluare onesta a normelor asimilate in prima zi de lucru de catre angajatii noi – nu de veterani –, care incearca sa vada de ce anume va fi nevoie pentru a reusi; o deschidere catre integrarea talentului si a perspectivelor din afara; cu devotament pentru etica explicita si virtutile sustinute de principii care ies in evidenta si au sens; si, nu in cele din urma, o disponibilitate de a propune <<reguli socante>> in cadrul unei organizatii, care ii incurajeaza pe altii in mod permanent si inevitabil sa intrebe - De ce?“ (Henry Louis Gates Jr.)
"Ginghis Han definea loialitatea intr‑un mod foarte diferit de cel al contemporanilor sai. De obicei conducatorii le cereau razboinicilor sa moara pentru ei, dar Ginghis vedea loialitatea ca pe o relatie bilaterala, care ii dadea raspunderi semnificative. Cand doi herghelegii l‑au prevenit in legatura cu un complot impotriva sa, acesta i‑a facut generali. Dupa ce trupele sale l‑au luat prizonier pe unul dintre arcasii lui Jamuka, care aproape l‑a ucis pe Temujin cu o sageata trasa de la distanta, arcasul i‑a explicat lui Temujin ca nu era ceva personal; a fost nevoit sa urmeze ordinele comandantului sau. Arcasul se astepta sa fie condamnat la moarte, dar Temujin l‑a facut ofiter, apoi acesta a devenit un mare general.” (Ben Horowitz)
BEN HOROWITZ este co-fondatorul si partener al Andreessen Horowitz, un fond de investitii in capital de risc cu sediul in Silicon Valley, care finanteaza antreprenori ce construiesc urmatoarea generatie de companii de tehnologie de top. Investitiile firmei sale includ Airbnb, GitHub, Facebook, Pinterest si Twitter. Inainte, a fost co-fondator si CEO al Opsware, fosta Loudcloud, care a fost achizitionata de Hewlett-Packard in 2007, pentru 1.6 miliarde $.
Horowitz are un blog, citit de aproximativ zece milioane de oameni, in care isi povesteste experientele si isi expune invatamintele de pe urma carierei sale, incepand cu vremea cand studia informatica, iar apoi ca programator de software, co-fondator, CEO si investitor.
A mai publicat in Wall Street Journal, The New York Times, The New Yorker, Fortune, The Economist si Bloomberg Businessweek.
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.