Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Jeremy Utley, Perry KlebahnFluxul de idei. Singurul indicator de business care conteaza
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
Fluxul de idei: numarul de idei pe care tu sau echipa ta le puteti genera intr-un interval de timp prestabilit.
Toti ne dorim idei grozave, dar putini intelegem cum se nasc ele, de fapt. Inovatia nu apare dintr-un sprint sau dintr-un hackathon, ci este rezultatul maximizarii fluxului de idei. Jeremy Utley si Perry Klebahn ofera o strategie demonstrata pentru a genera idei grozave (pe cont propriu sau cu echipa ta) si pentru a determina rapid care dintre ele sunt demne de implementare.
Bazandu-se pe decenii de experienta in conducerea acceleratorului de afaceri Launchpad de la Stanford si in oferirea de consultanta unora dintre cele mai inovatoare organizatii din lume, precum Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty si Hyatt, ei te vor invata cum:
Poate ti s-a intamplat sa treci printr-o scadere a fluxului de idei. Ai stat vreodata intr-o sala de sedinte tacuta, cu o tabla pe jumatate goala si un obiectiv de afaceri nerealizat? Cu sistemul dovedit prezentat in aceasta carte, antreprenorii, managerii si liderii vor invata cum sa acceseze la cerere idei surprinzatoare si valoroase si cum sa alimenteze conducta creativa cu idei revolutionare.
"Echipele reusesc in masura in care exista un flux de idei neingradit. Citeste aceasta carte pentru a afla cum sa scoti la iveala tot ce e mai bun din ceilalti si din tine." (Scott Galloway, autorul bestsellerelor The Four si Post Corona)
"Cautarea plina de teama a raspunsurilor garantat corecte ne distrage de la adevarata munca: sa construim un flux de idei care au sansa de a rezolva problemele aflate chiar in fata noastra. Fluxul de idei iti ofera o metoda demonstrata prin care sa nu-ti mai pui piedici singur si sa treci la treaba." (Seth Godin, autorul cartilor Practica, Asta inseamna marketing, Sparge tiparele, Linchpin si Triburi)
"Nu am intalnit nicioodata pe cineva care sa isi propuna intentionat sa fie inchistat sau refractar la idei noi. si totusi, cei mai multi dintre noi ne inhibam inconstient propria creativitate. Utley si Klebahn ne ofera sugestii practice pentru a debloca inovatia in noi si in ceilalti." (Kim Scott, autoarea cartilor Sinceritate radicala si Munca echitabila)
"In sfarsit, o carte despre cum sa creezi o cultura orientata spre design thinking, care vine la pachet cu sfaturi practice si masurabile. Citeste aceasta carte si iti vei schimba modul in care lucrezi si poate chiar stilul de viata." (Bill Burnett, coautorul al cartilor Designing Your Life si Designing Your New Work Life)
Jeremy Utley este unul dintre expertii mondiali de top in inovatie. Este Director of Executive Education la renumitul Hasso Plattner Institute of Design de la Stanford (cunoscut si ca "d.school"), consiliaza liderii din corporatii pe tema introducerii metodelor si a mentalitatilor de design thinking in organizatiile lor si colaboreaza cu profesionisti pentru a-i ajuta sa-si cultive obiceiuri creative solide. Este coprezentator al evenimentelor din seria "Stanford's Masters of Creativity” si aduce in lumina reflectoarelor exemple de practici creative dintr-o gama variata de domenii, de la antreprenori precum Randy Hetrick (TRX) si autori ca Kim Scott (Sinceritate radicala) pana la Daniel Pink (Drive, A vinde e omeneste si Puterea regretului) si lideri in inovatie corporativa precum Astro Teller (Google X).
Perry Klebahn este profesor, antreprenor, designer de produs, director executiv si co-fondator al facultatii d.school de la Universitatea Stanford, cu peste 20 de ani de experienta.Este membru fondator si lector al Launchpad, un curs de initiere pentru startup-uri de la d.school, al d.leadership, un curs de leadership in inovatie, si al Bootcamp, un curs intensiv de educatie executiva. La fiecare curs, Perry ii indeamna pe studenti sa priveasca in urma pentru a descoperi ce sa faca in continuare si actioneaza pornind de la convingerea ferma ca este intotdeauna posibil sa privesti o problema intr-un mod diferit. A fost fondatorul Atlas Snowshoe Company, director de marketing la Patagonia si CEO la Timbuk2. Este licentiat in fizica la Wesleyan University (1988) si detine un master in design de produs la Stanford University (1991).
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.