Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
***Future of Communications and Public Relations (PR). Essachess. Volumul 14. No 1(27)/2021
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
Every crisis brings opportunities and challenges. In this special edition, the future of communications and PR in and beyond the context of the Covid-19 pandemic is being (re)imagined by scholars addressing the topic from theoretical, practical and educational perspectives. Following Thomas Kuhn's insight that paradigm shifts are often triggered by - epistemological and practical - crises, this special edition invites and encourages the exploration of alternatives to established ways of thinking, the challenging of established mindsets.
In doing so, this edition addresses the future of public relations and communications from multiple perspectives: paradigmatic (metamodernism) and theoretical (astroturfing), organizational (newsrooms), competences vs. capabilities and educational (the heritage and challenges of neoliberalism) while also revisiting current premises including PR's role in deliberative democracies. In a time of seemingly growing polarization of perspectives, we need to get beyond dichotomies and toward integration and synthesis.
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.