Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
GuessGel de curatare pentru barbati Guess Effect, pentru ten normal, 200 ml
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
Produsul pentru curatarea pielii Guess Grooming Effect constituie alegerea potrivita pentru ingrijirea zilnica.
Caracteristici:
Cum se utilizeaza:
Se aplica in fiecare dimineata si/sau seara, pe fata umezita.
Descriere brand:
Brandul GUESS a fost infiintat in 1981 de fratii Marciano, veniti din sudul Frantei in urmarirea visului american. Inspirati de o influenta europeana, cei doi Marciano au redefinit denimul.
Bloomingdale's a fost primul magazin universal care a colaborat cu brandul, plasand o comanda de doua duzini de perechi de blugi. Au disparut de pe rafturi in doar cateva ore. A fost inceputul unei lungi povesti de succes. GUESS a devenit rapid simbolul unui stil de viata tanar, sexy si aventuros. De-a lungul deceniilor, GUESS a invitat oamenii sa viseze, prin campaniile sale de publicitate emblematice si atemporale, care au transformat fete necunoscute in modele celebre.
Astazi, GUESS este un brand de lifestyle cu adevarat global, cu o gama completa de articole si de accesorii din denim, oferite in peste 100 de tari din intreaga lume.
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.