Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Nutritie & Suplimente
Branduri
Keith GildartHebdige and Subculture in the Twenty-First Century: Through the Subcultural Lens, Hardcover
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
About author(s):The Subcultures Network was formed as the Interdisciplinary Network for the Study of Subcultures, Popular Music and Social Change in 2011. The Network's steering committee comprises Keith Gildart (University of Wolverhampton), Anna Gough-Yates (University of Roehampton), Sian Lincoln (Liverpool John Moores University), Bill Osgerby (London Metropolitan University), Lucy Robinson (University of Sussex), John Street (University of East Anglia), Pete Webb (University of the West of England) and Matthew Worley (University of Reading).
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.