Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Nutritie & Suplimente
Branduri
***Informatica si TIC. Editoare de text si aplicatii colaborative. Aplicatia Camtasia Studio. Limbajul de programare C++. Roboti Lego. Mindstorms. Education EV3
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
"Lucrarea propune o abordare moderna care urmareste dezvoltarea competentelor digitale ale elevilor de gimnaziu, in conformitate cu cerintele impuse de profesiile viitorului. In primele capitole se gasesc o serie de elemente avansate de tehnologia informatiei si a comunicatiilor care ajuta la dezvoltarea creativitatii digitale a elevilor. In partea a doua cititorii pot gasi notiuni de programare in limbajul C++, precum si tehnici de programare a robotilor virtuali. Cartea este o alegere excelenta pentru cei care doresc o educatie moderna, compatibila cu noile standarde educationale ale Uniunii Europene."- Prof. univ. dr. Razvan Bologa Departamentul de Informatica si Cibernetica Economica Academia de Studii Economice din Bucuresti
"Cititorul are in fata un material bine realizat, interesant, dar mai ales util si corect din punct de vedere stiintific. Parcurgandu-l va descoperi satisfactia de a invata intr-o maniera atractiva atat lucruri utile imediat, de exemplu realizarea unor proiecte/materiale pentru alte discipline scolare, cat si deprinderea unor abilitati practice si teoretice care il vor insoti mai departe in viata, ajutandu-l sa devina un adult bine integrat intr-o societate in care calculatorul si tehnologiile conexe se intalnesc la fiecare pas."- Prof. Silviu Titus Candale Colegiul National Liviu Rebreanu, Bistrita Creatorul platformei e-learning www.pbinfo.ro
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.