Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Nutritie & Suplimente
Branduri
Fred ReichheldIntrebarea suprema. Pentru oricine isi doreste profituri substantiale
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
Intrebarea suprema descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au despre serviciile sau produsele tale. Regula de aur dupa care se ghideaza cei care ghideaza cei care folosesc informatiile din aceasta carte este: Trateaza-i pe ceilalti asa cum ti-ai dori tu sa fii tratat. Sau: Ce tie nu-ti place altuia nu-i face!
Companiile care au folosit in premiera noul sistem de loializare a clientilor au ajuns la un nivel cu mult superior competitorilor de pe piata. Nu este vorba numai de giganti, ci si de afaceri mici, de familie, scoli, spitale, fundatii caritabile si liber-profesionisti, chiar de agentii guvernamentale sau organizatii nonguvernamentale. Toate pot profita la fel de mult si pot implementa noul sistem, caci au acelasi deziderat : multumirea celor pe care-i servesc.
Fred Reichheld, este director emerit si partener al Bain&Company. Activitatea lui de consultanta si cercetare s-a concentrat pe ideea de a ajuta companiile care aspira la rezultate net superioare sa se perfectioneze in domeniul cresterii satisfactiei clientilor, angajatilor si partenerilor de afaceri pentru ca doar asa acestia pot fi loializati.
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.