Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Dan ArielyIrational in mod previzibil. Fortele ascunse care ne influenteaza deciziile
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
„Suntem cu totii mult mai putin rationali decat presupune teoria economica standard. In plus, aceste manifestari irationale de care noi dam dovada nu sunt nici intamplatoare, nici absurde. Ele sunt sistematice si, din moment ce le repetam iar si iar, sunt previzibile.
Prin urmare, nu vi s-ar parea logic sa modificam teoria economica standard, s-o scoatem din spatiul psihologiei naive (care adesea pica proba gandirii rationale, a introspectiei si – cel mai important – a unei atente examinari empirice)?
Exact acesta este lucrul pe care incearca sa-l realizeze domeniul in formare al economiei comportamentale – precum si cartea de fata, ca mica parte din acest demers.“ - Dan Ariely
„O carte splendida, care te si pune pe ganduri, te si amuza, vorbind despre o multime de lucruri: incepand cu forta remediilor placebo si terminand cu placerile unui pahar de Pepsi. Ariely da in vileag festele subtile, dar redutabile, pe care ni le joaca propria minte si ne arata cum putem sa nu ne lasam pacaliti.“ - Jerome Groopman, profesor, Facultatea de Medicina Harvard
„Dan Ariely este un geniu al intelegerii comportamentului uman. Niciun economist nu reuseste mai bine sa dea la iveala si sa explice ratiunile ascunse ale alegerilor noastre bizare, pe piata si in afara ei. Irational in mod previzibil ne va remodela, o data pentru totdeauna, felul in care vedem lumea si pe noi insine.“ - James Surowiecki, autorul cartii The Wisdom of Crowds
„Irational in mod previzibil este nebunesc de originala. Ne arata de ce – mult mai adesea decat ne place sa recunoastem – oamenii fac greseli prostesti, uneori dezastruoase. Ariely nu doar ca ne ofera o lectura fascinanta, ci ne face si mult mai intelepti.“ - George Akerlof, laureat al Premiului Nobel pentru economie in 2001 si profesor de economie la University of California, Berkeley
„Cu tolba plina de experimente istete, idei interesante si anecdote incantatoare, Dan Ariely este un ghid intelept si amuzant in intelegerea metehnelor, a erorilor si a gafelor comise de oameni in luarea deciziilor de zi cu zi.“ - Daniel Gilbert, profesor de psihologie la Harvard University
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Previzualizat de către 1 Alți utilizatori
9.1.2021 12:45:43