Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Jens AndersenLego. Istoria unei afaceri de familie
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
Se estimeaza ca, anual, intre optzeci si nouazeci de milioane de copii primesc un set LEGO si pana la zece milioane de adulti isi cumpara unul pentru ei. LEGO este insa mai mult decat un numar coplesitor de caramizi din plastic ce pot fi asamblate in nenumarate moduri, este o viziune despre ceea ce inseamna jocul pentru omenire.
Folosind documente inedite provenite din arhiva companiei si interviuri in exclusivitate cu membrii familiei fondatoare, Jens Andersen reface istoria ascensiunii spectaculoase a LEGO plecand de la evenimentele care au precedat infiintarea in 1932, la Billund, in Danemarca, si pana in zilele noastre. Este drumul de la un modest atelier de tamplarie la o fabrica de jucarii, de la o afacere locala la una nationala si, mai apoi, la una globala, cu toate succesele, dar si cu esecurile si perioadele de stagnare, precum si cu modul in care, prin inovare si creativitate, au fost depasite.
"Cartea aceasta spune povestea modului in care familia mea a construit brandul LEGO" (KJELD KIRK KRISTIANSEN, fost presedinte si director executiv al grupului, din a treia generatie a familiei fondatoare)
"O lectura obligatorie pentru toti fanii LEGO." (Blocks)
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.