Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Nutritie & Suplimente
Branduri
Helena RubinsteinMascara Helena Rubinstein, Lash Queen, Feline Extravaganza, 01 Deep Black,7 g
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
Acest mascara va va extinde genele si le va da volumul corespunzator. Acestea contin ingrediente selectate, inclusiv uleiuri naturale si nu lipesc genele nici chiar in machiajul multistrat. Aspectul ochilor tai va fi extraordinar de elegant si seducator.
Descriere brand:
Povestea marcii Helena Rubinstein si a femeii Helena Rubinstein sunt una si aceeasi. Cand si-a deschis primul salon de infrumusetare in Sydney, in 1902, Helena Rubinstein a inventat ceva cu totul nou: un sanctuar dedicat frumusetii, ingrijirii pielii si tratamentelor estetice, care a fost, de asemenea, o vitrina pentru Valaze, prima sa crema hidratanta pentru pielea uscata.
La Londra, ea a constatat ca preocuparile femeilor englezoaice in materie de piele erau diferite de cele ale femeilor australiene, asa ca, in 1912, a creat primul sistem de clasificare a tenului in functie de tip si de oferire a unei ingrijiri specifice pentru fiecare dintre ele, o abordare revolutionara pentru acea epoca.
Filozofia ei a fost preluata de mii de femei care cautau noi produse de ingrijire a pielii, iar brandul a crescut pe masura ce se raspandea in Europa si in Statele Unite. Consultantii de infrumusetare experti, special pregatiti pentru produsele Helena Rubinstein, au reprezentat o alta inovatie.
In 1934, Helena si chimistii din fabrica sa din Saint Cloud au creat o crema cu hormoni in incercarea de a intarzia efectele imbatranirii asupra pielii.
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.