Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Michael E. GerberMitul antreprenorial. De ce nu functioneaza majoritatea micilor afaceri si ce e de facut in aceasta privinta. Editia a II-a
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
Mitul antreprenorial: De ce nu functioneaza majoritatea micilor afaceri si ce e de facut in aceasta privinta (The E-Myth Revisited) de Michael E. Gerber este editia revizuita a cartii E-Myth, lansate in urma cu 30 de ani de mentorul nr. 1 in lume in domeniul micilor afaceri. Daca vrei sa pui bazele unei afaceri, daca ai un mic business si te intrebi de ce nu merge sau de ce nu merge atat de bine pe cat ti-ai dori tu, daca vrei sa afli ce anume si unde anume gresesti in administrarea afacerii tale, aceasta este cartea de care ai nevoie!
Asta pentru ca Michael E. Gerber este cea mai importanta voce a micilor afaceri si intreprinderi din America, iar cartea de fata poate fi considerata un mic ghid care face afacerile sa functioneze, garantand totodata sa iti ofere o experienta revelatoare: „Vei vedea ce oportunitati aproape miraculoase sunt disponibile oricui porneste o mica afacere asa cum trebuie, cu o intelegere adevarata si cu instrumentele necesare.”
Mitul antreprenorial si mica afacere americana
Mitul antreprenorial sustine ca micile afaceri sunt pornite de antreprenori care risca capital pentru a face profit, lucru cum nu se poate mai neadevarat potrivit lui Gerber. Conform lui, micile afaceri sunt initiate de fosti angajati, cu profil tehnic in general, care sufera la un moment dat o Criza Antreprenoriala. Din acel moment, nevoia lor de a porni pe cont propriu nu mai poate fi stavilita, si, fostii angajati se transforma in mici antreprenori.
Autorul te invita asadar sa iti identifici zona de confort, sa afli cat de mare poate deveni afacerea ta, sa iti faci planuri, sa anticipezi si sa eviti pe cat posibil ca afacerea ta sa devina din nou mica, oferindu-ti un scurt ghid in legatura cu ce trebuie sa faci tu in calitate de proprietar al unui business. Afla care este solutia propusa de autor in cazul in care constati ca ai inceput business-ul prost si descopera ce inseamna o companie matura in conceptia autorului: „Nu, companii ca McDonald's, Federal Express si Disney nu au ajuns companii mature. Ele au inceput astfel. Oamenii care le-au initiat au avut o perspectiva total diferita cu privire la ceea ce este o afacere si de ce functioneaza.”
Revolutia la cheie: O noua perspectiva in afaceri
„Revolutia la cheie este cea care ne furnizeaza o cheie invizibila pentru dezvoltarea unei afaceri extraordinare: modelul echilibrului suprem al unei afaceri care functioneaza.”
Oferind ca exemplu McDonald's si modul cum a aparut fenomenul numit franciza, autorul vorbeste despre Franciza ca Format de Afacere care a revolutionat mediul de afaceri american. Statisticile sunt uimitoare: doar 5 % dintre francize au fost inchise anual intre 1971 si 1987, comparativ cu 80% din afacerile detinute independent. Asadar, daca vrei sa incepi o afacere cu care sa mergi aproape la sigur, poti opta pentru Prototipul Francizei, care iti furnizeaza odata cu un nume recunoscut si un sistem intreg de a face afaceri.
Autorul te va convinge pe parcursul acestei parti ca afacerea ta nu este si viata ta si iti va furniza in acest sens toate instrumentele de care ai nevoie pentru a-ti crea prototipul propriei francize. Vei invata astfel:
Cum sa construiesti o mica afacere de succes!
Cea de-a treia parte a cartii este cea care te va interesa probabil cel mai mult. Pentru ca asta iti doresti. Pentru ca asta isi doreste pana la urma orice fire intreprinzatoare care creeaza o afacere bazandu-se pe o activitate pe care o cunoaste foarte bine sau pe practicarea unei activitati care-i face placere.
Faza de dezvoltare a afacerii presupune asadar trei etape distincte, mai exact:
Gerber este de parere ca, pentru a construi o afacere de succes trebuie sa te gandesti la afacerea ta ca si cum aceasta ar fi prototipul pentru inca 5.000 de alte afaceri exact la fel. Autorul te ghideaza pas cu pas pentru a-ti crea Prototipul de Franciza, propunandu-ti sapte etape de parcurs:
Astfel, la finalul cartii, tot ce iti ramane de facut, este: „Sa faci un pas inapoi si sa iti privesti afacerea cu noii tai ochi de Antreprenor. Trebuie sa iti analizezi afacerea asa cum este astazi, sa hotarasti cum vrei sa arate in final, iar apoi sa stabilesti distanta dintre locul in care esti acum si cel in care trebuie sa fii pentru a-ti transpune visul in realitate. Aceasta distanta iti va spune exact ce trebuie facut ca sa dai viata afacerii vietii tale. Iar ceea ce vei descoperi cand iti vei privi afacerea prin Ochi de Antreprenor este ca distanta este mereu creata de absenta sistemelor, de absenta modului brevetat de a face afaceri ce diferentiaza cu succes afacerea ta de toate celelalte.”
Autorul cartii, Michael E. Gerber este o adevarata legenda a antreprenoriatului, fiind numit de Revista Inc. Magazine „guru-ul numarul 1 in lume in domeniul micilor afaceri”. Michael E. Gerber este un foarte cautat speaker, fondatorul si CEO-ul companiei de consultanta in domeniul afacerilor E-Myth Worldwide si autorul bestsellerurilor: The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor si The E-Myth Mastery. De-a lungul timpului, Michael E. Gerber le-a oferit consultanta catorva mii de clienti, proprietari de mici afaceri, antreprenori, manageri si directori executivi corporatisti din toata lumea despre profunzimea adevaratului rol pe care il poate juca perspectiva antreprenoriala in reinventarea economiei si a culturii lumii. Concluzia generala a tuturor celor care l-au ascultat a fost ca… sfaturile lui chiar functioneaza!
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.