Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Lesley GourlayPosthumanism and the Digital University: Texts, Bodies and Materialities, Paperback
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
It is a commonplace in educational policy and theory to claim that digital technology has 'transformed' the university, the nature of learning and even the essence of what it means to be a scholar or a student. However, these claims have not always been based on strong research evidence. What are students and scholars actually doing in the day-to-day life of the digital university? This book examines in detail how the world of the digital interacts with texts, artefacts, devices and humans, in the contemporary university setting. Weaving together perspectives from a range of thinkers and disciplinary sources, Lesley Gourlay draws on ideas from posthuman and new materialist theory in particular, to open up our understanding about how digital knowledge practices operate. She proposes that digital engagement in the university should not be regarded as 'virtual' or disembodied, but instead may be understood as a complex set of entanglements of the body, texts and material artefacts, making a case that agency and the ways in which knowledge emerges should be regarded as 'more than human'.
Lesley Gourlay is Professor of Education at the Institute of Education, University College London, UK.
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.