Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Jean-Michel Besnier, Laurent AlexandrePot face robotii dragoste? 12 intrebari despre transumanism
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
"Scoala din 2050 nu se va mai ocupa de cunostinte, ci de creiere. Cei trei piloni ai scolii - continutul, metoda, personalul - trebuie reconsiderati. Mai intai, vor trebui reabilitate stiintele umaniste si cultura generala, deoarece concurenta cu masinile in ceea ce priveste materiile tehnice va fi in curand inutila. Apoi, vor trebui personalizate sistemele educationale, in functie de caracteristicile neurobiologice si cognitive ale fiecarui elev. In fine, vor trebui adusi in scoli specialisti in domeniul neurostiintelor, deoarece profesorul din 2050 va fi in primul rand un expert in neurocultura. Introducerea tehnologiilor NBIC, in scopul de a imbunatati tehnicile educative, va cere in acelasi timp si o reflectie neuroetica temeinica: nimeni nu doreste ca scoala sa devina o institutie neuromanipulatoare. In fata provocarii lansate de generalizarea inteligentei artificiale, este nevoie urgenta de a demara modernizarea educatiei. Numai asa vom contrazice profetia lui Bill Joy, cofondator al companiei Sun Microsystems, care in anul 2000 prevedea ca 'viitorul nu va avea nevoie de noi'." - Laurent Alexandre
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.