Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Jason JenningsReinventatorii. Cum urmaresc companiile extraordinare schimbarea radicala continua
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
Reinventatorii dezvaluie secretele utilizate de mari companii, precum Starbucks, Arrow Electronics, Apple, Pella Windows, SAS, Capital One, DOT Foods, Humana, Nucor Steel, Multi-Chem, Koch Industries, Southwest Airlines, pentru a fi cu un pas inaintea competitiei.Reinventarea nu este inovatie. Inovatie poate insemna cel mai nou produs de la Apple sau un nou concept de restaurant ori o metoda unica de asamblare a unui produs. Procesul reinventarii merge mult dincolo de ideea unui produs sau serviciu nou.Jason Jennings si colaboratorii sai au adunat si studiat 22.000 de materiale constand in reviste, ziare si articole de blog scrise in ultimii zece ani, identificand afaceri care pur si simplu s-au reinventat. Au selectat cele mai bune o suta de exemple si i-au intervievat pe cei care au facut posibil procesul de reinventare in compania lor. Din zecile de mii de pagini de informatii acumulate, au organizat in aceasta carte un set de strategii invatate de la cei mai buni "reinventatori in serie."Categoric, Jennings devine succesorul lui Peter Drucker. A facut, din nou, o extraordinara munca de cercetare pentru a descoperi strategiile de reinventare a unei afaceri, de a o face durabila si de a avea un profit ridicat. Ideile sale sunt in acelasi timp practice, neasteptate si puternice. Utilizati-le zilnic pentru a avea succes." - Dan Coughlin, autor, fondator The Coughlin Company, Inc.
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.