Этот веб-сайт требует, чтобы для Вашего браузера был включен JavaScript.
Пожалуйста, включите JavaScript и перезагрузите страницу.
Для веб-сайта требуется, чтобы Ваш браузер разрешил использование файлов cookie для входа в систему.
Пожалуйста, активируйте cookies и перезагрузите страницу.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Certificate Cadou
Felicitari
Plicuri
Cutii si Accesorii
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Hermann Simon, Costin CioraConfesiunile unui om de pricing. Cum influenteaza preturile totul
в Пункте приема от 99,9 лей
Даже распечатанный
Перед оплатой
Hermann Simon, cel mai important expert global in strategia de pricing, ne arata in confesiunile sale cum functioneaza acest proces misterios si cum, prin intermediul preturilor, putem sa maximizam valoarea atat pentru companie, cat si pentru clienti. De-a lungul unei cariere remarcabile ca profesor, antreprenor si consultant in management pentru companii mari si mici din intreaga lume, Hermann Simon a invatat de la laureati ai Premiului Nobel si de la experti de renume in domeniul managementului si a ajutat numerosi manageri si executivi de top sa foloseasca pricingul ca modalitate de a crea piete noi, de a-si dezvolta afacerile si de a obtine un avantaj competitiv pe termen lung.
In aceasta carte, adresata atat consumatorilor, cat si oamenilor de afaceri, Hermann Simon ne dezvaluie secretele practicilor de pricing si ne impartaseste din intelepciunea sa, care ne va schimba pentru totdeauna modul in care privim preturile.
„Aceasta este cea mai buna carte despre problemele practice legate de stabilirea preturilor.“ (PHILIP KOTLER)
„Hermann Simon este un model de succes profesional de lunga durata, iar Costin Ciora ii calca pe urme. Ambii combina excelent teoria si practica intr-un domeniu care ne implica pe toti. Confesiunile unui om de pricing ne duce in culisele mecanismelor comerciale si ne ajuta sa luam decizii mai bune, indiferent de care parte a pretului ne aflam.“ (OCTAVIAN PANTIS, antreprenor, autor, consultant)
„Hermann Simon este «The Pricing Man» si o figura de referinta in acest domeniu. Cu peste 40 de ani de experienta in cercetarea si practica preturilor, colaborand cu companii din intreaga lume si din toate domeniile importante, el detine cunostintele necesare pentru a ajuta organizatiile mari, medii si mici sa-si imbunatateasca abilitatile in materie de pricing.“ (KEVIN MITCHEL, presedinte al Societatii Profesionale de Pricing)
HERMANN SIMON, fondator si presedinte onorific al companiei Simon-Kucher & Partners, este specialist in strategie, marketing si pricing, fiind totodata si singurul expert de origine germana din Thinkers50 Hall of Fame, top ce cuprinde cei mai importanti specialisti in management din lume. In tarile vorbitoare de limba germana a fost votat cel mai influent expert in management, inca din 2005.
Revista Cicero l-a clasat intre primii 100 in topul celor mai influenti intelectuali. Inainte sa se dedice in intregime consultantei in management, Hermann Simon a predat administrarea afacerilor si marketing la universitatile din Bielefeld (1979–1989) si Mainz (1989–1995). De asemenea, a fost profesor invitat la Harvard Business School, Stanford, London Business School, INSEAD, Keio University din Tokyo si Massachusetts Institute of Technology. Din 1995 pana in 2009 a fost directorul executiv al companiei Simon-Kucher & Partners.
Hermann Simon a publicat peste 35 de carti, traduse in 27 de limbi, printre care si bestsellerurile internationale Hidden Champions (1996) si Power Pricing (1997). Cartea Confesiunile unui om de pricing: Cum influenteaza preturile totul a fost publicata in 2015. Cele mai recente carti ale sale sunt Price Management (2019) si Beating Inflation (2022).
COSTIN CIORA, lector universitar doctor la Departamentul de analiza si evaluare economico-financiara din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, este consultant in strategie si analiza financiara de peste 15 ani, fiind implicat in numeroase proiecte din domeniul strategiei si al pricingului. Este de asemenea consultant si trainer in cadrul companiei de training Qualians, unde deruleaza proiecte de dezvoltare organizationala si strategie.
Costin Ciora a derulat activitati de cercetare la universitati de business de top din Europa, precum Universitatea de Stiinte Economice din Viena (WU), Universitatea Dauphiné din Paris si Universitatea din Alicante. Este autorul cartilor Analiza performantei prin creare de valoare (Editura Economica, 2013), Piata imobiliara si comportamentul investitional (Editura Economica, 2015), 12 ingrediente pentru productivitate (Editura Economica, 2017) si coautor al cartilor Analiza economico-financiara a firmei (Editura Economica, 2014), Analiza si evaluare economico-financiara: Studii de caz (Editura ASE, 2016), precum si al Tratatului de analiza economico-financiara (Editura Academiei Romane, 2021).
Мы хотели бы узнать Ваше мнение! Оценить и пересмотреть этот пункт
Нет ни одного отзыва от других пользователей.