Этот веб-сайт требует, чтобы для Вашего браузера был включен JavaScript.
Пожалуйста, включите JavaScript и перезагрузите страницу.
Для веб-сайта требуется, чтобы Ваш браузер разрешил использование файлов cookie для входа в систему.
Пожалуйста, активируйте cookies и перезагрузите страницу.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Nutritie & Suplimente
Branduri
Certificate Cadou
Felicitari
Plicuri
Cutii si Accesorii
Gary VaynerchukCum sa dai lovitura. Afla cum isi construiesc marii antreprenori afacerile si influenta si afla cum o poti face chiar tu
в Пункте приема от 99,9 лей
Даже распечатанный
Перед оплатой
In bestsellerul sau international din 2009, Da lovitura! [Crush It!], Gary insista ca un brand personal viu era esential pentru succesul in domeniul antrepenoriatului. in Cum sa dai lovitura, explica motivele pentru care acest lucru e cu atat mai adevarat in ziua de azi, oferind o perspectiva unica asupra lucrurilor care s-au schimbat si asupra principiilor care raman la fel. in plus, impartaseste povestile altor antreprenori care s-au imbogatit mai mult decat credeau ca e posibil (si nu doar financiar), urmand principiile din Da lovitura!. Secretul succesului lor (si al lui Gary) este modul in care inteleg platformele de retele sociale si disponibilitatea de a face orice a fost nevoie pentru a folosi aceste instrumente la adevaratul lor potential. Volumul de fata ii invata si pe cititori cum sa faca exact acelasi lucru. In aceasta carte, Gary diseca toate platformele majore de retele sociale din prezent pentru ca toata lumea, de la un instalator la un patinator profesionist, sa stie exact cum sa-si amplifice brandul personal pe fiecare dintre ele. Ofera sfaturi teoretice si tactice pentru a deveni vedete in retele binecunoscute ca Twitter, Facebook, YouTube, Instagram, Pinterest si Snapchat, de pe platforme pentru podcasturi ca Spotify, Soundcloud, iHeartRadio si iTunes sau de pe alte platforme mai noi, cum ar fi Musical.ly. Pentru cei cu mai multa experienta, Cum sa dai lovitura clarifica anumite nuante mai putin cunoscute, oferind sfaturi inovatoare si ajustari inteligente ale unor strategii obisnuite. "Gary este un antreprenor priceput, cu un talent pentru comunicare ce depaseste toata vrajeala care impiedica uneori succesul. Avem aceeasi filosofie simplista de afaceri, motiv pentru care am devenit si buni prieteni: fiti dispusi sa munciti din greu. si fiti recunoscatori intotdeauna. Cum sa dai lovitura este o lectura obligatorie pentru toti oamenii care vor sa fie cei mai buni in domeniul lor." - DWAYNE "THE ROCK" JOHNSON "Umorul, intelepciunea si generozitatea lui Gary se vad clar in aceasta carte. Are capacitatea de a le vorbi sincer antreprenorilor, oferindu-le sfaturi tangibile pentru a ghida o idee de la aparitie la actiune, indiferent de domeniul in care lucreaza." - JESSICA ALBA "Gary este o forta de neoprit in ceea ce priveste optimismul, munca si evitarea scuzelor. Cum sa dai lovitura contine cele mai bune idei ale sale si cine o ia in serios isi poate schimba viata." - KRISTIN LEMKAU "Numele GaryVee a devenit sinonim cu motivarea unei intregi generatii. Nimeni nu intelege puterea retelelor sociale mai bine decat Gary, deoarece nimic din ceea ce spune el nu e teorie; sunt lucruri intelese din experienta sa profunda in afaceri si in viata." - CASEY NEISTAT GARY VAYNERCHUK este un antreprenor in serie si cel care a revolutionat perceptia mediului de afaceri asupra interactiunii cu comunitatile online. Gary si-a facut debutul in afaceri preluand un mic magazin de vinuri care apartinea tatalui sau, reusind in mai putin de 10 ani sa creasca cifra de afaceri de la 3 milioane de dolari pe an la 45 de milioane. in 2006 a lansat Wine Library TV, site care l-a consacrat ca unul dintre cele mai puternice branduri personale din online. Askmen.com l-a inclus pe Gary in Top 49 al celor mai influenti oameni din 2009, iar BusinessWeek in Top 20 al celor care constituie un exemplu pentru orice antreprenor.
Мы хотели бы узнать Ваше мнение! Оценить и пересмотреть этот пункт
Отзыв от 2 других пользователей
11.4.2020 13:13:17
30.7.2020 14:56:36