Этот веб-сайт требует, чтобы для Вашего браузера был включен JavaScript.
Пожалуйста, включите JavaScript и перезагрузите страницу.
Для веб-сайта требуется, чтобы Ваш браузер разрешил использование файлов cookie для входа в систему.
Пожалуйста, активируйте cookies и перезагрузите страницу.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Certificate Cadou
Felicitari
Plicuri
Cutii si Accesorii
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Will GuidaraOspitalitate fara limite. Cum sa intreci asteptarile clientilor
в Пункте приема от 99,9 лей
Даже распечатанный
Перед оплатой
O viziune inedita asupra ospitalitatii contribuie atat la succesul unui restaurant newyorkez, cat si la construirea relatiilor umane satisfacatoare, avand un impact semnificativ asupra industriei ospitalitatii.
Legendarul restaurant Eleven Madison Park era o braserie de doua stele aflata intr-o situatie delicata cand Will Guidara a preluat carma. Unsprezece ani mai tarziu, avea deja patru stele din partea publicatiei The New York Times, trei stele Michelin si fusese numit cel mai bun restaurant din lume.
Cum a fost posibil? Angajatii restaurantului au depasit cu mult asteptarile clientilor: la un moment dat au umplut sala de mese cu nisip, cocktailuri mai tai si sezlonguri pentru a consola un cuplu dupa o vacanta anulata, altadata i-au facut o surpriza unei familii care nu vazuse niciodata zapada – le-au oferit o plimbare cu sania in Central Park. Cultura care pune pe primul loc ospitalitatea – sa-i faci pe oameni sa se simta cu adevarat bineveniti – a functionat datorita concentrarii atat asupra clientilor, cat si asupra propriei echipe.
Aceasta carte cu lectii despre servicii si leadership pune pe piedestal singurul principiu care nu o sa se demodeze niciodata: dorinta fireasca de a fi apreciat. Introducandu-ne in culisele fine dining-ului, Guidara ne arata cum sa descoperim magia in ceea ce facem – pentru noi insine, pentru oamenii cu care lucram si pentru cei pe care ii servim.
"Sa-i faci pe oameni sa se simta bine primiti, acceptati, pretuiti, recunoscuti… Ce poate fi mai frumos de-atat? Asta dezvaluie Will aici: ca este la fel de palpitant si de inspirator sa oferi ospitalitate precum este sa ai parte de ea, atat la serviciu, cat si in viata personala." (Christina Tosi, fondator si CEO Milk Bar)
"Will Guidara este unul dintre cei mai priceputi specialisti in domeniul ospitalitatii, dar acest volum este pentru toata lumea. Perspectivele lui legate de antreprenoriat sunt valabile in orice zona de activitate." (David Chang, fondator Momofuku)
"Una din cele mai bune cinci carti despre ospitalitate pe care am citit-o. In plus, este de departe cea mai captivanta si mai amuzanta. Categoric, o carte de neratat." (Roger Martin, scriitor)
"Will Guidara tese povesti cu suflet si face observatii precise pentru a ne demonstra ca adevarata ospitalitate este cea care ne satisface nevoia de apartenenta. O lucrare exceptionala pentru orice individ sau orice organizatie care isi propune sa exceleze la capitolul relatiilor umane." (Danny Meyer, CEO Union Square Hospitality Group)
"Ce poate fi mai minunat decat o meserie care sa-ti permita sa daruiesti momente de fericire? Sunt momente construite pe baza a trei tipuri de inteligenta: a creierului, a mainii si a inimii. Motorul care pune in miscare acest proces este PASIUNEA. Aceasta este o carte despre pasiune. Despre pasiune si multa creativitate." (Prof. Dr. Ray F. Iunius)
Will Guidara este fondatorul companiei de ospitalitate Thank You, care promoveaza localuri de renume international si ajuta lideri din diferite industrii sa isi imbunatateasca abordarea serviciilor pentru clienti. A detinut restaurantele Eleven Madison Park si NoMad, care au primit trei stele, respectiv o stea Michelin. Este cofondatorul congresului anual dedicat ospitalitatii Welcome Conference. Este coautor a patru carti de bucate, a fost inclus in topul Crain’s New York Business (40 Under 40) si a primit Innovator Award din partea publicatiei The Wall Street Journal.
Guidara nu si‑a dorit niciodata sa lucreze intr‑o atmosfera formala si a avut intotdeauna impresia ca din fine dining lipseste apropierea umana. Ii place sa stabileasca legaturi cu oamenii si crede ca este important ca sala de mese sa comunice neincetat cu bucataria. Prin transformarea unei mese intr‑o experienta, Guidara vrea sa creeze magie. Locuieste in Hudson Valley impreuna cu sotia sa, Christina, si fiica lor, Frankie.
Мы хотели бы узнать Ваше мнение! Оценить и пересмотреть этот пункт
Нет ни одного отзыва от других пользователей.