Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Richard Koch, Greg LockwoodSimplifica. Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
Simplifica: Cum au succes cele mai profitabile afaceri din lume / Simplify: How the Best Businesses in the World Succeed de Richard Koch si Greg Lockwood este cartea care iti vorbeste despre cum sa ai succes in afaceri simplificand. Cei doi autori au studiat unele dintre cele mai de succes afaceri din lume din ultimii 100 de ani si au ajuns astfel la concluzia ca aproape toate marile povesti de succes din secolul XX sunt despre simplificare. Ford Motor Company, IKEA, McDonald’s, Apple, Uber, Spotify, Airbnb, Honda, Pepsi-Cola, Southwest Airlines, Amazon, toate sunt companii care au schimbat lumea cu afacerile lor in ultimii ani. Secretul lor? Au avut in frunte mari simplificatori. De la ei, oricine este raspunzator in momentul de fata de soarta unui business, are ceva de invatat.
Cartea de fata te va convinge de la inceput pana la sfarsit ca, daca o afacere nu merge, sau nu merge suficient de bine, inseamna ca ceva nu este suficient de simplu in cadrul ei. Tot aici vei gasi metode de a simplifica care sa te ajute sa rezolvi aceasta problema in compania ta. Mai mult decat atat, autorii iti ofera exemple de mari simplificatori si modul cum si-au condus afacerile spre un succes fenomenal folosind una din cele doua metode: reducerea pretului sau simplificarea produsului; iti vor arata cu cifre cat de profitabila poate fi simplificarea, dar si cum sa recunosti simplificatorii de pe piata ta si cum sa ii contracarezi.
Richard Koch este autorul bestsellerului The 80/20 Principle (Principiul 80/20), care s-a vandut in peste un milion de exemplare si a fost publicat in 33 de limbi. Este, de asemenea, antreprenor si investitor de succes, finantand de-a lungul timpului companii precum Filofax, Plymouth Gin, Belgo si Betfair. In trecut, a fost unul dintre partenerii Bain & Company si cofondator al LEK Consulting. Este autorul a peste 20 de carti de nonfictiune foarte apreciate. Locuieste in Gibraltar.
Greg Lockwood este unul dintre fondatorii Piton Capital, o societate cu capital de risc cu sediul in Londra care investeste in afacerile de retele infrastructurale. A obtinut diploma de master in management la Facultatea de Management Kellogg si, impreuna cu Richard Koch, este coautorul cartii Superconnect.
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.