Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Nicholas CarrSuperbloom. Cum ne dezbina tehnologiile care ar trebui sa ne aduca impreuna
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
Incepand cu telegraful si telefonul din anii 1800 si pana la internetul si retelele de socializare din zilele noastre, publicul a primit cu bratele deschise noile sisteme de comunicare. Ori de cate ori oamenii obtin mai multa putere de a impartasi informatii, se presupune ca societatea prospera. Superbloom spune o poveste extrem de diferita. Pe masura ce comunicarea devine tot mai mecanizata si mai eficienta, ea genereaza mai degraba confuzie decat intelegere, mai degraba zazanie decat armonie. Tehnologiile de comunicare scot la iveala mult prea adesea tot ce este mai rau din noi.Comentator celebru al consecintelor tehnologiei asupra oamenilor, Nicholas Carr reorienteaza discutia din jurul comunicarii moderne, punand sub semnul intrebarii unele dintre convingerile noastre cele mai adanci cu privire la individualitate, libertatea de exprimare si democratizarea media. El dezvaluie modul in care aplicatiile de mesagerie golesc conversatiile de orice nuanta, in care „aglomerarea digitala” erodeaza empatia si declanseaza agresivitatea, in care dezbaterile politice online ne ingusteaza mintile si ne distorsioneaza perceptiile si in care progresele in domeniul inteligentei artificiale estompeaza si mai mult linia deja neclara dintre fantezie si realitate.
Desi ne arata cum ne-au dezamagit companiile de tehnologie si instrumentele lor de conectare, Carr ne obliga sa ne confruntam cu adevaruri incomode si despre propria noastra natura. Se dovedeste ca psihicul uman este cum nu se poate mai in raspar cu „superinflorirea” informatiei pe care a dezlantuit-o tehnologia.Plina de perspective psihologice si de exemple elocvente luate din istorie si stiinta, Superbloom ofera atat o imagine panoramica a modului in care media modeleaza societatea, cat si o examinare profunda a destinului sinelui intr-o perioada de dislocare radicala. Poate ca e prea tarziu pentru a mai schimba sistemul, ne avertizeaza Carr, dar nu e prea tarziu sa ne schimbam noi insine."Aceasta carte a venit la tanc. Urmeaza sa spun ceva ca om extrem de prezent in mediul online, care nutreste o dragoste profunda pentru cultura si istoria internetului: poate ca o parte din povestea asta n-a fost o idee buna." (Oliver Scialdone, Literary Hub)"Carr este foarte convingator in demersul de a trage un semnal de alarma in privinta naturii distructive a retelelor de socializare si a companiilor care le controleaza." (Kirkus Reviews)"Au existat putine voci precaute precum Nicholas Carr care sa ne indemne sa facem un bilant al efectelor automatizarii asupra umanitatii noastre." (Sue Halpern, New York Review of Books)"Astazi avem la indemana memoria sociala a intregii umanitati. Singura conditie pentru a valorifica aceasta energie este sa invatam sa o cautam." (Argumentul Aletheea) Nicholas Carr este autor de bestselleruri New York Times, iar lucrarile lui analizeaza modul in care tehnologia influenteaza viata, mintea si relatiile oamenilor. Cele mai cunoscute carti ale lui au fost traduse si in limba romana: Superficialii (2012) si Cusca de sticla (2014). A scris pentru numeroase ziare si reviste, printre care Atlantic, Wall Street Journal, New York Times, Washington Post, Wired, Nature si MIT Technology Review. Eseurile sale, inclusiv „Is Google Making Us Stupid?” si „The Great Forgetting”, au fost incluse in mai multe antologii, inclusiv The Best American Science and Nature Writing si The Best Technology Writing.A fost profesor de sociologie la Williams College din Massachusetts si editor executiv al Harvard Business Review. in 2015, a primit Neil Postman Award for Career Achievement in Public Intellectual Activity din partea Media Ecology Association. Timp de douazeci de ani a scris popularul blog Rough Type, iar din 2024 semneaza newsletterul New Cartographies. Este absolvent al Dartmouth College si detine un master in literatura si limba engleza si americana de la Universitatea Harvard.Mai multe informatii despre munca lui Carr pot fi gasite pe site-ul sau, nicholascarr.com"
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.