Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Marcello SpagnuloThe Geopolitics of Space Exploration, Paperback
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
This is the tale of the modern Space Age, detailing all the risks, rewards and rivalries that have fueled space exploration over the decades. Jump into a world of ambitious entrepreneurs and determined spacefaring nations, of secret spy satellites and espionage, of all the cooperative and competing interests vying for dominance in ways little known to the public.
Written by an Italian aeronautical engineer with over thirty years of experience in government and private industry, this English translation explains how and why the game has fundamentally evolved and where it is headed next.
About author(s):Marcello Spagnulo is an aeronautical engineer. He has worked for thirty years in the space sector both in private industries and in government agencies, in Italy and abroad (Holland, France, Guyana). He has held various managerial positions in strategy and planning, business development, program management and aerospace engineering. Since 2009, he has published three books related to space, two of which published with Springer.
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.