Acest site necesită browser-ul să fie activat JavaScript.
Vă rugăm să activați JavaScript și să reîncărcați această pagină.
Site-ul necesită browser-ul pentru a activa cookie-urile pentru a se autentifica.
Vă rugăm să activați cookie-urile și reîncărcați această pagină.
Carte romana
Carte rusa
Carte engleza
Vezi toate cartile
Top branduri cosmetica
Cosmetica Coreeana
Machiaj
Ingrijire ten
Ingrijire par
Ingrijire corp
Produse de baie
Igiena orala
Igiena intima
Igiena sexuala
Cosmetice barbati
Seturi cadou
Naturale si organice
Vezi toate cosmeticele
Top branduri dermatocosmetica
Protectie solara
Seturi cadou si pachete promo
Parfumuri pentru femei
Top branduri femei
Premium brands femei
Parfumuri unisex
Vezi toate parfumurile
Parfumuri pentru barbati
Top branduri barbati
Premium brands barbati
Jucarii si jocuri
Hrana si articole copii
Scutece si servetele
Rechizite si papetarie
Vezi toate produsele
Genti & Accesorii
Bijuterii
Ochelari de soare femei
Ochelari de soare barbati
Top Branduri Genti
Top Branduri Bijuterii
Rame ochelari
Vezi toti ochelarii de soare
Imbracaminte
Ceasuri de dama
Top branduri Ceasuri de Dama
Ceasuri barbatesti
Top branduri Ceasuri Barbatesti
Vezi toate ceasurile
Nutritie & Suplimente
Branduri
Curatenie si intretinere
Bucatarie si servirea mesei
Textile camera
Covoare
Decoratiuni
Seth GodinToti marketerii sunt mincinosi. Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica. Editia a II-a
în Pickup Point de la 599.99 MDL
în 14 de zile
înainte de plată
Toti marketerii spun povesti! Iar cand o fac asa cum trebuie, ii credem. Si daca il ascultam pe Seth Godin, adevaratii marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici macar despre beneficii. Dimpotriva, ei spun o poveste - una in care vrem sa credem, indiferent daca are sau nu legatura cu realitatea.
Marketerii dau gres atunci cand joaca murdar si sunt egoisti, dupa cum o dovedesc telemarketerii, companiile producatoare de tigarete si politicienii corupti. Ai grija: daca povestea ta nu este autentica, vei incalca limita dintre iluzie si frauda! Vrei sa te asiguri ca nu ajungi la stalpul infamiei in lumea afacerilor?
Foloseste cele trei intrebari de control oferite de Seth Godin:
"Godin e cel mai bun exemplu pentru validitatea teoriilor sale: semizeu al internetului, autor de bestselleruri, speaker solicitat, antreprenor de succes, expert in marketing si blogger de top. Este pretuit in special pentru felul in care analizeaza fenomenul internaut, iar eseurile si opiniile sale sunt citate pe scara larga, atat online, cat si offline."-Forbes
"Ia-i pe Leo Burnett, David Ogilvy, Bill Bernbach si Mark Twain. Combina-le creierele si rade-le tot parul de pe cap. Pe cine obtii? Pe Seth Godin."-Jay Levinson
Seth Godin (nascut in 10 iulie 1960) este unul dintre cei mai vanduti autori de carti de afaceri si un apreciat orator din 1990 pana in prezent. Prima lui carte care i-a adus popularitate aborda subiectul marketingului permisiunii. Godin a absolvit Tufts University in 1982 cu o diploma in stiinta calculatoarelor si filozofie. A obtinut un MBA in marketing de la Stanford Business School. Din 1983 pana in 1986 a lucrat ca manager de marci la Spinnaker Software.
In 1995, Godin a fondat una din primele companii de marketing online, Yoyodyne, pe care a vandut-o catre Yahoo! in 1998. Parte a departamentului de vanzari al Yahoo!, Godin devine vice-presedinte al departamentului de permission marketing (marketingul permisiunii) al Yahoo!. Pentru o perioada de timp, Godin a servit ca autor de editoriale pentru revista Fast Company. Spre sfarsitul anului 2005, Godin a fondat saitul Squidoo, o retea sociala de recomandari.
Godin a scris multe carti, printre care unele care nu au nimic in comun cu marketingul (cum ar fi bine-cunoscuta serie Worlds of Power). Totusi, este faimos pentru ideologia sa legata de marketing.
Am aprecia părerea ta! Evaluați acest produs
Nu există comentarii de la alți utilizatori.